donderdag 14 augustus 2008

Vandaag heb ik mijn andere blog aangemaakt " vally's creaties" dit is vooral een blog met al mijn bewerkingen van m'n zoontje.

En eindelijk....... ik ben aan de tekening van Anakin begonnen, dat is al een jaar dat ik zeg " Valérie je moet dringend aan de tekening van Anakin beginnen"
Maar dat is allemaal niet zo simpel, 1 ik heb een goede foto nodig, 2 tijd en 3 plaats!!!
De eettafel is dan een hele dag in gebruik door mij, nu ik tijdens de dag het huis voor me alleen heb is dit geen probleem.

Van zodra mijn tekening af is, komt hij hier te staan.

2 opmerkingen:

LieN zei

WOW! Dat is echt knap zeg !
Jij hebt een uitzonderlijk talent!
Ik ben al benieuwd hoe de tekening van Anakin eruit zal zien !
Veel succes !

christa zei

wat prachtig, zijn hele mooie tekeningen, laat je mooie tekeningen maar komen